Повернення та обмін
Повернення товару в Інтернет-магазин atay.com.ua здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з дня придбання за умови дотримання всіх норм, передбачених Законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Законодавством України визначено дві причини, за якими покупець може повернути або обміняти придбаний ним товар:
1. Якщо продукт не відповідає заявленій
виробником якості
2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не влаштовує покупця
Споживач має право обміняти непродовольчий продукт належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням. Споживач має право обміняти товар хорошої якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості здійснюється:
- якщо він не використовувався;
- якщо зберігається його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, етикетки;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Роз’яснення:
Не використовувався: Вся продукція є новою і не була використана раніше. Даний стан має бути не змінним, а сліди використання не виявлені. Магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Товарний вид: Новий товар продається в заводській упаковці, це один з факторів визначення товарного вигляду. Покупцеві слід пам’ятати, що не рекомендується пошкоджувати елементи упаковки! Також не повинно бути потертостей, подряпин і пошкоджень виробу.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Даний пункт так само відноситься до товарного вигляду. У разі, якщо при поверненні було втрачено будь-який із документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі – повернення буде неможливим. При поверненні необхідно надати оригінал товарного чека, а також гарантійного талона для повернення коштів.
Аксесуари та додаткові приналежності — поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому – це перевірити товар в присутності кур’єра або менеджера магазину.
Якщо товар був доставлений в кур’єрську службу Нової Пошти, то його слід перевірити в присутності співробітника служби при отриманні товару.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
У разі виявлення недоліків протягом встановленого гарантійного терміну споживач в порядку і в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційне зниження ціни;
- безоплатне усунення дефектів товару в розумні строки;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Повний і актуальний текст редакції Закона о защите прав потребителей.
Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою послуг кур’єрської служби (Нової Пошти) та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур’єрської служби провадиться покупцем.